ÿþSe på ham så f ***** adidas gazelle dame g glad for at sælge sine spark til hans stan. Var han så glad ved sit eget bryllup? Det er en toss-up, ikke? Jeg tror ikke nogen virkelig var i tvivl om parret adidas og Yeezy, men at se det vare fra februar til december (vi har stadig adidas Yeezy Boost 350 Oxford Tan at se frem til) har været fantastisk at se. Venter dog stadig på en flerfarvet Yeezy Boost, 'Ye. Jeg kan ikke vente, til du er over Fallout 4-looket. Da han bare er et hop-step væk fra adidas HQ, har Damian Lillard evnen til at gøre næsten alt med de tre striber.
De er ikke længere adidas 'hemmelige våben, de er i fokus. Oh yeah, Kanye og hans Yeezys (ærligt, det er mest 350'erne, fordi 950'erne er irrelevante og 750'erne var et produkt af "først" mere end "godt") der. Det var også en stor ting. Men satte det adidas over toppen? Ikke i vores øjne; de gjorde mere end nok adidas gazelle gul for at vinde i 2015 alene. Når folk ser tilbage på adidas comeback de sidste par år, er flammepunktet bestemt Kanye, men kickoffet var adidas ZX Flux. Da disse først faldt i begyndelsen af 2014, skrumpede folk faktisk for at få et par. Siden da har adidas overført fra Prisme til Refleks til mi adidas golfsko ZX Flux til XENO og utallige sammenbrud.
Du kan muligvis argumentere for, at mætningspunktet er nået med disse, men så kommer der noget nyt, der ændrer vores opfattelse, og vi er tilbage til at elske dem igen. Vil nogen af Kanyes adidas-spark fremstille denne liste i 2016? Er det en chance for adidas Yeezy Boost 750 Sort eller adidas Yeezy Boost 350 Oxford Tan? Vi taler stadig om denne sko i slutningen af 2015. Hvis der er en diskussion om videresalgsværdi, er dette et af de første spark, folk bringer op. Hvis Kanye er emnet, vil disse få en omtale muligvis før nogen af hans adidas frigivelser. adidas handball spezial sort Når en tonal rød sko falder, kalder vi dem stadig for røde Octobers.
Bare for en ren hype alene, resonerer disse spark næsten to år senere. Helvede, nogle sneakerheads er overbeviste om, at Nike vil genoplåse disse bare for at trolle en adidas Kanye-udgivelse. Men før du går tilbage til nyhedsafsnittet og kaster op for mængden af nyheder om adidas Yeezy Boost 350 Oxford Tan, her er valg til sneakersene blogs (inklusive Kicks On Fire) ville ikke holde kæft om i 2015. Vi leder altid efter den næste Roshe. Hvad det betyder er Nike Sportswear (eller adidas Originals og Jordan Brand, fordi det var henholdsvis ZX Flux og Jordan Future i 2014), der appellerer lige til det afslappede og hardcore sneaker-publikum.
Helt klart fortjent til nr. 4 på min liste.2015 var et kæmpe år for adidas. Vi ved, at deres antal ikke rigtig kan sammenlignes med Nike og Jordan Brand, men noget vigtigere end tal for adidas er, at folk for første gang i meget lang tid taler om dem igen. Normalt er alt, hvad vi hører om, hvad Nike laver med LeBrons eller Kobes, og hvad Air Jordan retro vil falde i næste uge eller næste måned, men i år masser af brødet inkluderet adidas. Naturligvis overtog Yeezy x adidas-samarbejdet overskrifter i 2015, men adidas lavede også noget støj med deres originaler og Boost-linjer.
Det føltes som sneakerheads enstemmigt besluttede, at Adidas Ultra Boost's helt hvide adidas herresko
farve var den bedste (ikke længe efter at Kanye tog på sig dem), men uanset farve er Adidas Ultra Boost årets favorit nye model. Interessant nok nævnte jeg sidste år Adidas Pure Boost som min favorit nye model og året før Energy Boost. Så ja, jeg er en Boost-junkie - men du skulle også være det, det blæser alt andet væk. Yeezy Boost 750 er noget af en gåte for mig. Jeg kan ikke se på det og se en sneaker virkelig. Faktisk har jeg altid sagt, at mens Nike / havde Kanye sneakers, og nu hos Adidas har han fodtøj.